lördag 7 februari 2015

Storytel.se

Det finns många kanontjänster på nätet. Att köpa sportartiklar och sportkläder på sportamore.se i lugn och ro få grejerna hemskickade och fri returrätt, alltid gratis och inom  en månad. Mycket skönt och bekvämt. Att köpa toners till skrivaren till priser som är nästan hälfen så dyra och minst lika bra som dem man kan köpa i vanlig butik. 

Nu har jag upptäckt ytterligare en - för mitt intresses skull - otroligt bra tjänst där jag kan lyssna på böcker närsomhelst och var som helst. Jag kan lyssna på inläsning med streamingteknik (dvs. live på nätet direkt) eller ladda ner boken till min mobiltelefon eller Ipaden, vilket är en stor fördel ifall nätet skulle gå ner under lyssnandet. När jag lyssnat färdigt på boken kan jag bara klicka bort den från min "bokhylla" i appen. Jag får lyssna på hur många böcker som helst till en kostnad av 169 kr/månad. 

När som helst kan jag säga upp tjänsten och också ta upp den när som helst. Det finns en uppsjö av böcker och genrer, så jag kan verkligen rekommendera denna tjänst. Det finns säkert många liknande tjänster, jag kan bara säga det enkla: den här tjänsten fungerar alldeles utmärkt.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar