söndag 7 april 2024

Din personlighet

En helt fantastisk programserie på svtplay.se som jag vill rekommendera å det allra varmaste. Anders Hansen (psykiatriker, författare, programledare m.m) guidar oss genom hela spektrat av personlighetstyper, diagnoser, begrepp, svårigheter och möjligheter. Hela tiden med glimten i ögat och en hoppfullhet i framställningen. 

Gå in på denna sida och kolla själv. Blir du inte intresserad inom en kvart, kan du ju alltid stänga av  programmet. Men jag lovar dig - det kommer inte att ske. De fyra avsnitten trollbinder, och gav mig många aha-upplevelser, och en vidgad förståelse för både min omgivning och om mig själv. 

>> https://www.svtplay.se/video/e4zXXp5/din-personlighet/1-arv-eller-miljo-vad-avgor?info=visa

Skärmdump från svtplay.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar